2017 Nieuwe Limited Gladiator Sandalen Vrouwen Sexy fashion Big Size 32-45 Dame Super Hoge Hak bruiloft Vrouwen Pompen schoenen 588

rating

SKU: b110

WE HEBBEN MAKEN DE 28-54 MAAT SCHOENEN, MAAR IN DAT PLAATS, ik DONT PLAATS DE VELE GROOTTE, DUS ALS JE WILT DE SPEC SIZE, VERTEL ME, ik ZAL CONTROLEREN, DAN ANTWOORDEN,
VOOR EEN MAAT VERSCHILLENDE, HEBBEN 0.5 CM VERSCHILLENDE
ALS U KOPEN VAN WINKEL, LAAT DE 5 STERREN FEEDBACK, ik ZAL NEMEN TERUG 1.5 DOLLRAS U, ALS JE OPNIEUW KOPEN, HEBBEN GEVEN U 2 DOLLAR KORTING WEER, BEDANKT
WELKOM OM LANYI SPEC SCHOENEN CO

• Schoenmaat: 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
  • Afdelingsnaam: Adult
  • Aritkeltype: Sandals
  • Lijnmateriaal: PU
  • Back Counter Type: Cover Heel
  • Occasion: Feest
  • Stijl: Sweet
  • Sandal Type: Gladiator
  • Modelnummer: bk-588
  • Bovenmateriaal: PU
  • Fit: Past qua maat, nemen uw normale grootte
  • Hieltype: Dunne hakken
  • Side Vamp Type: Open
  • platform hoogte: 0-3cm
  • Heel Height: High (3" and up)
  • Binnenzool Materiaal: PU
  • With Platforms: Ja
  • Merknaam: BLXQPYT
  • Afdichtingen: Buckle Strap
  • Patronen: Solid
  • Materiaal buitenzool: Rubber
  • Fashion Element: Gesp
  • Shoe Width: Medium(B,M)
  • Process: Adhesive
  • Decorations: Plain
  • Leather Style: Soft Leather
  • Soort Unit: paar
  • Gewicht Pakket: 0.93kg (2.05lb.)
  • Afmeting Pakket: 30cm x 25cm x 20cm (11.81in x 9.84in x 7.87in)

Tags: Goedkoop 2017 Nieuwe Limited Gladiator Sandalen Vrouwen Sexy fashion Big Size 32 45 Dame Super Hoge Hak bruiloft Vrouwen Pompen schoenen 588, Hoge Kwaliteit 2017 Nieuwe Limited Gladiator Sandalen Vrouwen Sexy fashion Big Size 32-45 Dame Super Hoge Hak bruiloft Vrouwen Pompen schoenen 588, Chinese Hoge Hakken Leveranciers.

• facebok
  • twitter
  • linkedin
  • youtube

Gerelateerde producten

Verwant
1. USA Maat is Niet UK Grootte, Vergelijken Voordat Bestelling. 1. Negeer de grootte tag op de schoen tong. de tag grootte kan soms groter of kleiner dan onze beschrijving grootte want dat zijn voor Chinese. Opmerking: Noch de AMERIKAANSE Maat of EU maat zijn gebaseerd op de ontwikkeling van voeten lange, dus je hoeft alleen nauwkeurig meten voeten lange, en
€74.75 €50.83
Verwant
maat: 32-39 hak: 16 cm Platform: 7 cm wijze van betaling 1. accepteren wij alleen alipay, west union, tt. Alle belangrijke creditcards worden geaccepteerd via beveiligde payment processor escrow 2. gelieve te betalen binnen 3 dagen na bestelling Als je niet kunt kassa onmiddellijk na veiling, wacht een paar minuten en probeer het opnieuw
€87.19 €44.47