2017 Nieuwe Collectie A-lijn Boothals Trouwjurk Robe De Mariage Bruidsjurken Applicaties Parels Trouwjurken vestidos de novia

rating

SKU: b167

♥ als u problemen, we zijn erg blij als je contact ons. wij proberen ons best helpen u. hope een goede samenwerking met u lang.
♥ contact eerste alvorens een niet positieve feedback. dank u ons een kans om dingen recht door goede communicatie.
♥♥♥Feedback belangrijk is ons, tijd nemen om een positieve feedback als u tevreden met onze product en service. wij garanderen om hetzelfde voor u.
♥ wij zijn eerlijke verkoper op BeginOp-Te-Slaan.co. alle onze artikelen komen uit China met hoge kwaliteit en zijn nieuw.
over ons:
♥Customers zijn verantwoordelijk voor verzendkosten op alle geretourneerde items. kan het tot 7 werkdagen om uw terugkeer na wij uw product.
♥ gerust contact als u niet tevreden met de aankoop.
♥All items binnen een maand garantie voor uitwisseling. en alle geretourneerde artikelen moeten in de originele verpakking, als mogelijk. We don t reparatie of vervangen items met een verlopen garantie. Pls begrijpen.
verkoopvoorwaarden:
♥ met uw land douanekantoor te bepalen wat deze extra kosten bieden/kopen.
♥Import rechten, belastingen en kosten niet inbegrepen in de prijs of verzendkosten. deze kosten zijn de koper verantwoordelijkheid.

• VS maat: 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 14W
  • Aritkeltype: Wedding Dresses
  • voor zwangere vrouwen: ja
  • Mouwstijl: De Schouder
  • Mouwlengte (cm): Kort
  • Silhouette: A-Lijn
  • Built-in Bra: Ja
  • Modelnummer: a061
  • Werkelijke foto's: Ja
  • Back Design: Lace Up
  • Halslijn/kraag: Boat Neck
  • Decoratie: Pearls,Appliques
  • Trein: Sweep / Brush Train
  • Stof bruidsjurk: Tule
  • is_aangepast: Ja
  • Merknaam: Nanwuji
  • Lengte jurken: Vloerlengte
  • Taille: Natuurlijk
  • Soort Unit: stuk
  • Gewicht Pakket: 4.0kg (8.82lb.)
  • Afmeting Pakket: 22cm x 22cm x 22cm (8.66in x 8.66in x 8.66in)

Tags: Goedkoop 2017 Nieuwe Collectie A lijn Boothals Trouwjurk Robe De Mariage Bruidsjurken Applicaties Parels Trouwjurken vestidos de novia, Hoge Kwaliteit 2017 Nieuwe Collectie A-lijn Boothals Trouwjurk Robe De Mariage Bruidsjurken Applicaties Parels Trouwjurken vestidos de novia, Chinese Trouwjurken Leveranciers.

• facebok
  • twitter
  • linkedin
  • youtube

Gerelateerde producten

Verwant
van harte welkom om sara bruids Product: Aankondiging& fa 1. ik moet een andere aangepaste grootte en kleur, maar ik kan niet kiezen als ik deze plaats bestelling, wat moet ik doen? onze grootte en de kleur zijn aangepast . Kunt u deze bestellen met uw eigen verzoek. Maken we de jurk volgens uw nieuw bericht. 2. kan ik een aantal veranderingen op het
€129.04
Verwant
Note 1. de jurk bevat geen accessoire, zoals de bruiloft sluier, handschoenen, etc. 2. de prijs is niet inclusief douane belasting.
€151.28
Verwant
over maat, u kunt kiezen standaard formaat van onze website, of stuur ons uw eigen werkelijke detail metingen, als u wilt jurk custom gemaakt door eigen grootte, raadpleeg bovenstaande maatregel gide en geven ons de grootte als volgt: 1. Buste = CM/Inch 2. Taille = CM/Inch 3. Heupen = CM/Inch 4. Schouder aan Schouder = CM/Inch 5. Hollow Vloer Zonder
€88.10 €83.70