2019 Nieuwe Vrouwen Grappige Sokken Als Je Kan Lezen Deze Brengen Me Mijn Starbucks Koffie Minnaar Paar Sokjes

rating

SKU: b289

1. Condition: 100% Nieuw (Zonder Originele Doos) 2. materiaal: Katoen Blend 3. Colorolorful 4. Size: Sok lengte: 22 cm Sok Hoog: 17 cm
5. conversie: 1 inch = 2.54 cm, 1 cm = 0.393 inches Pakket: 1 paar
Het product is goed voor Kerst, Verjaardag, valentijnsdag geschenk
Er is 2-3% verschil volgens handmatige meting.
Gelieve de meting grafiek zorgvuldig voordat je koopt het item.
1 inch = 2.54 cm
Let op: een lichte kleur verschil moet aanvaardbaar te wijten aan het licht en scherm.

• Merknaam: hirigin
  • Modelnummer: Socks
  • Materiaal: Katoen,Coolmax
  • Sok: Casual
  • Patronen: Letter
  • Dikte: Dikke
  • Obscene Foto: Nee
  • Seksueel Suggestieve: Nee
  • Geslacht: Vrouwen
  • Aritkeltype: Sock
  • Soort Unit: stuk
  • Gewicht Pakket: 0.054kg (0.12lb.)
  • Afmeting Pakket: 12cm x 17cm x 19cm (4.72in x 6.69in x 7.48in)

Tags: Goedkoop 2019 Nieuwe Vrouwen Grappige Sokken Als Je Kan Lezen Deze Brengen Me Mijn Starbucks Koffie Minnaar Paar Sokjes, Hoge Kwaliteit 2019 Nieuwe Vrouwen Grappige Sokken Als Je Kan Lezen Deze Brengen Me Mijn Starbucks Koffie Minnaar Paar Sokjes, Chinese Sokken Leveranciers.

• facebok
  • twitter
  • linkedin
  • youtube

Gerelateerde producten

Verwant
SP & STAD Driehoek Gedessineerde Zomer Dunne Transparante Netto Sokken Cool Vrouwen Korte Harajuku Sokken Hipster Shiny Leuke Grappige Art sokken MAAT: 35-38EU
€1.77
Verwant
Topchild borduurwerk Milu herten sokken Coral fleece winter dikke Warme Sokken vrouwelijke Toevallige comfortabele hoge kwaliteit femme big size Beschrijving Hoeveelheid: 1 Paar Type: Sokken Kleur: Als Foto Stijl: Casual Geslacht: Femme Materiaal: Materiaal: Coral fleece Topchild richt zich op high-end kwaliteit!
€4.23 €2.87